چاپ لیوان کاغذی - کاسه کاغذی

شرکت لیوان کاغذی ساحل جنوب آماده ارائه انواع خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی

چاپ لیوان کاغذی - کاسه کاغذی

شرکت لیوان کاغذی ساحل جنوب آماده ارائه انواع خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی

شرکت لیوان کاغذی ساحل جنوب آماده ارائه انواع خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی در تهران و شهرستان ها می باشد.

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مزایا لیوان های کاغذی چیست ؟

تصمیم داریم مزایای استفاده از لیوان های کاغذی را بررسی کنیم. اگر شما هم مثل من هستید و سعی می‌کنید از پلاستیک‌های یکبار مصرف اجتناب کنید، به شما پیشنهاد می کنم به سراغ لیوان های کاغذی بروید چون می تواند جایگزین سبزتری به جای لیوان های پلاستیکی باشد.

حقایقی که به احتمال زیاد در مورد مزایای لیوان های کاغذی نمی دانستید این است که سریعتر از پلاستیک تجزیه می شوند، مقرون به صرفه هستند، دارای طیف رنگی، قابلیت بازیافت، سبک و نشکن است و همچنین می توانند مایعات سرد و گرم را در خود نگه دارند. در ادامه این مقاله سعی داریم با برخی از مزایای استفاده از لیوان های کاغذی آشنا شویم.

1- اولین و مهمترین مزیت استفاده از لیوان های کاغذی این است که این لیوان ها دوستدار محیط زیست هستند. اساسا این لیوان ها از مواد یکبار مصرف تشکیل شده اند و در نتیجه هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند. علاوه بر این، در مقایسه با لیوان های پلاستیکی، این لیوان ها به راحتی تجزیه می شوند. در خبرگزاری ایلنا نیز آمده است که از دیگر مزایای لیوان کاغذی نسبت به لیوان های پلاستیکی این بود که بعد از استفاده بهتر قابل بازیافت بودند و کمتر به محیط زیست صدمه وارد می کنند.

 

لینک منبع : https://shahraranews.ir/fa/news/138409/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF

  • شرکت لیوان کاغذی ساحل جنوب
  • ۰
  • ۰

لیوان کاغذی یک لیوان یکبار مصرف است که از کاغذ ساخته شده و بعد از پوشیده شدن با پلاستیک یا موم از نشت مایع به بیرون یا خیس شدن کاغذ توسط آب جلوگیری می کند. لیوان های کاغذی از منابع تجدید پذیر ساخته می شوند و باید ماهیت بهداشتی داشته باشند. در ادامه این مطلب چند واقعیت مهم در مورد این لیوان ها را عنوان می کنیم :

– در ایالات متحده آمریکا سالانه ۵۸ میلیارد لیوان کاغذی به بازار عرضه می شود.

– سالانه ۲۰ میلیون درخت برای تولید لیوان های کاغذی قطع می شود.

– یک لیوان کاغذی از ۱۰۰٪ کاغذ ساخته شده است، اما این کاملاً درست نیست. برای اینکه کاغذ از جذب محتوای مایع جلوگیری کند، یک پوشش نازک در داخل آن استفاده می شود.

– سالانه ۱۲ میلیارد گالن آب در ساخت لیوان های کاغذی استفاده می شود.

 

ادامه مطلب در لینک : https://harfetaze.com/274965/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0%DB%8C/

  • شرکت لیوان کاغذی ساحل جنوب
  • ۰
  • ۰
بسیاری از شرکت ها برای معرفی برند خود از لیوان کاغذی استفاده می کنند و برند خود را بر روی لیوان چاپ می کنند تا بتوانند از این طریق تبلیغات خود را در اختیار مخاطبین شان قرار دهند. شاید بپرسید که چطور می توان توسط لیوان کاغذی، تبلیغات گسترده ای را داشت، فرض کنید شما مسئول برگزاری یک همایش هستید و در این مراسم از لیوان های کاغذی تبلیغاتی برای پذیرایی مهمانان استفاده می کنید، در زمانیکه آنها مشغول سرو چای یا نوشیدنی هستند بدون اینکه متوجه باشند برند تبلیغاتی شما در ذهن شان هک می شود. لیوان کاغذی به عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات کاغذی است که از محبوبیت بسیار بالایی نسبت به بقیه ظروف کاغذی برخوردار است.
کاربردهای لیوان کاغذی تبلیغاتی
از لیوان کاغذی تبلیغاتی در ادارات و سازمان های دولتی، فست فود ها، نمایشگاه ها، همایش ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و شرکت ها می توان استفاده کرد زیرا هم جنبه تبلیغاتی داشته و هم جایگزینی مناسب برای لیوان های شیشه ای است، این کار علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، در رعایت بهداشت نیز موثر می باشد.
تاریخچه ای از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
در گذشته های نه چندان دور مادران ما در مهمانی ها و سفره های نذری که داشتند از ظروف فلزی، ملامین و شیشه ای استفاده می کردند اما با گذشت زمان و تولید ظروف یکبار مصرف همه احساس راحتی پیدا کردند که می توانستند در مجالس و مهمانی های خود بجای اینکه بیشتر وقت خود را صرف شستن ظروف کنند در کنار مهمانان خود باشند.

لینک منبع : https://www.borna.news/fa/tiny/news-1375391
  • شرکت لیوان کاغذی ساحل جنوب