چاپ لیوان کاغذی - کاسه کاغذی

شرکت لیوان کاغذی ساحل جنوب آماده ارائه انواع خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی

چاپ لیوان کاغذی - کاسه کاغذی

شرکت لیوان کاغذی ساحل جنوب آماده ارائه انواع خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی

شرکت لیوان کاغذی ساحل جنوب آماده ارائه انواع خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی در تهران و شهرستان ها می باشد.

  • ۰
  • ۰

دسته بندی لیوان کاغذی بر اساس شرکت تولید کننده

با بیشتر شدن تقاضا شرکت های مختلفی در ایران مشغول  تولید لیوان های کاغذی یک بار مصرف شدند. از شهرهایی که بیشترین سهم را در تولید این لیوان ها دارند، می توان به تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، قم و غیره اشاره کرد. هر کمپانی بر اساس کاغذ مورد استفاده، قدمت و مشتریانی که دارد، قیمت متفاوتی برای محصولات خود در نظر می گیرد. شرکت ساحل جنوب علاوه بر تهران در شهرهای دیگر نیز نمایندگی دارد و خدمات تولید و چاپ لیوانهای کاغذی را ارائه می دهد. جالب است بدانید، لیوان کاغذی ساحل جنوب در نشر تمامی ظروف کاغذی از پوشش پلی اتیلن استفاده می کند که این پوشش باعث می شود ظروف در برابر سرما و گرما مقاومت پیدا کنند و از نفوذ چربی ها محفوظ بمانند.

نوع مصرف لیوان

لیوان کاغذی را می توان بر اساس نوع مصرف آن به دسته های مختلف تقسیم بندی کرد. منظور از نوع مصرف این است که لیوان مورد نظر قرار است بر اساس طرح و اندازه ای که دارد، برای چه کاربردی استفاده شود. برای مثال لیوان هایی که برای سرو چای استفاده می شوند، طرح مرتبط با چای دارند و لیوان های سرو قهوه، طرح دانه قهوه دارند. همچنین از دیگر مصارف لیوان کاغذی استفاده آن در تبلیغات است. خیلی از شرکت ها و برندها برای معرفی خود از طر ح های چاپ شده روی لیوان کاغذی استفاده می کنند. چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی یکی از روش های بسیار مهم در پروژه های برندینگ است. طوریکه مشتری می تواند طرح یا لوگو مورد نظر خود را سفارش دهد و از آن در موقعیت های مختلفی مثل همایش ها و سمینارها استفاده کند. اگر بخواهیم با یک مثال ساده، کارایی تولید لیوانهای کاغذی تبلیغاتی را بگوییم، می توان به استفاده ی برندهای معتبر چای و زعفران اشاره کرد.

 

 

لینک منبع : https://ijmarket.com/blog/?p=27539

 

  • ۰۲/۰۲/۰۶
  • شرکت لیوان کاغذی ساحل جنوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی