چاپ لیوان کاغذی - کاسه کاغذی

شرکت لیوان کاغذی ساحل جنوب آماده ارائه انواع خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی

چاپ لیوان کاغذی - کاسه کاغذی

شرکت لیوان کاغذی ساحل جنوب آماده ارائه انواع خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی

شرکت لیوان کاغذی ساحل جنوب آماده ارائه انواع خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی در تهران و شهرستان ها می باشد.

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لیوان کاغذی

لیوان کاغذی ساحل جنوب

توسط دستگاه روکشدار کننده ماده پلی اتیلن دار کاغذ، روکش می شود. اگر کاغذ به صورت یک طرفه روکش شود آن را سینگل و در شرایطی که دو طرف روکش شود آن را دابل می گویند. سپس، کاغذ روکشدار در ابعاد سفارش داده شده برای تولید بدنه ظروف برش داده شده و بعد از آن توسط دستگاه چاپ، چاپ طرح های دلخواه بر روی صفحه کاغذ انجام می شود. با استفاده از دستگاه های تولید ظروف یکبارمصرف کاغذی، ظروف مورد نظر به صورت اتوماتیک تولید می شود. برای هر دستگاه یک اپراتور کافی است وظیفه این اپراتور قرار دادن کاغذ استروک شده ظروف در محل ورودی دستگاه و ورل کف ظروف در محل تعبیه شده و سپس جمع آوری ظروف تولید شده است.

چاپ لیوان کاغذی

مرحله بسته بندی لیوان های کاغذی

تولید لیوان کاغذی که انجام شد تنها بسته بندی آن در کارتن های باقی مانده است. کاغذ مربوط به لیوان کاغذی یا به صورت خام یا بصورت استروک خریداری می گردد. اگر بصورت استروک خریداری کنید نیازی به مراحل چاپ و برش نیست و فقط استروک خریداری شده را در دستگاه می گذارید و مراحل تولید لیوان کاغذی به خودی خود انجام میگردد. چاپ لیوان کاغذی و تولید آن توسط برخی از واردکنندگان کاغذهای روکشدار انجام میگردد. شما با خرید استروک ظروف و کاغذ رول کف را از این توزیع کنندگان خریداری می کنید.

سفارش تولید لیوان کاغذی

گروه تولیدی لیوان کاغذی ساحل جنوب آماده ارائه انواع خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی و لیوان 120 سی سی و لیوان دبل شات یا لیوان دوبل شات در تهران و شهرستان ها می باشد.

محصولات این گروه در حوزه تولید انواع لیوان به سلیقه مشتری و …. می باشد.

لیوان کاغذی ساحل جنوب ، تولید کننده انواع لیوان کاغذی در طرح های مختلف و طرح های سفارشی مشتریان می باشد .

محل کنونی کارگاه تولیدی لیوان کاغذی ما ، استان تهران ، شهرک صنعتی صفا دشت می باشد .

شما می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی به ما اعلام نمایید و ما نیز کالای مورد درخواست شما را توسط باربری برایتان ارسال می نماییم .

برای اطلاع از لیست قیمت لیوان کاغذی با ما تماس بگیرید و برای دریافت نمونه لیوان های کاغذی تولید شده ما ، لطفا درخواست خود را با ما در میان بگذارید .

۰۹۱۵۴۵۲۷۷۰۷ – ۰۹۳۹۵۵۸۶۸۶۹

 

منبع : https://sj-cup.ir

  • شرکت لیوان کاغذی ساحل جنوب