چاپ لیوان کاغذی - کاسه کاغذی

شرکت لیوان کاغذی ساحل جنوب آماده ارائه انواع خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی

چاپ لیوان کاغذی - کاسه کاغذی

شرکت لیوان کاغذی ساحل جنوب آماده ارائه انواع خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی

شرکت لیوان کاغذی ساحل جنوب آماده ارائه انواع خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی در تهران و شهرستان ها می باشد.

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کاسه کاغذی

کاسه کاغذی

کاسه کاغذی گاهی می تواند مناسب ترین انتخاب برای ما باشد و به روایتی غذا را خوشمزه تر کند. این ادعا قابل اثبات است زیرا با غذا خوردن در کاسه کاغذی خیال ما نسبت به محیط زیست و بقای آن راحت تر است. شاید به این فکر کنید که کاغذ نیز از درختان تولید می شود و درختان زیاد صرف آن می شود!

اما باید به این نکته اشاره کرد که بازگشت پلاستیک به طبیعت برای زمین بسیار گران تر تمام می شود. کاغذ این انعطاف را دارد که بازیافت شود و بارها مصرف شود و ضرری برای بدن انسان ندارد، درصورتی که ظروف پلاستیکی می توانند سلامت انسان را به خطر بیاندازند و عواقب جبران ناپذیری برای او در برداشته باشند.

چاپ کاسه کاغذی و دیگر ظروف کاغذی در طرح ها و شکل های مختلفی انجام می شود که زیبایی و تنوع منحصر به خود را دارند. با ساخت کاسه کاغذی و مصرف آن، انسان طبیعت دوستی خود را ثابت می کند و همچنین خودش را از هرگونه خطری مصون می دارد.

کاسه کاغذی

کاربرد کاسه کاغذی

در کشور عزیز ما سالانه مراسم های بزرگ و کوچک زیادی برگزار می شود که برای پذیرایی نیاز به استفاده از ظروف یکبار مصرف به ویژه ظروف کاغذی را دارند. مراسم هایی چون تولد، همایش، سمینار، عزاداری های محرم، افطاری، نذری دادن، پذیرایی در سازمان های بزرگ، استارتاپ ویکندها، دورهمی ها و حتی کافی شاپ ها. ظروف کاغذی مزایای زیادی برای مصرف کنندگان خود دارد و برای همین به یکی از محبوب ترین محصولات شناخته می شود. اگر بخواهیم چند تا از ویژگی ها مثبت کاسه کاغذی را نام ببریم می توانیم به مقاومت در برابر مایعات و حرارت، قیمت ارزان، تجدید پذیر بودن و طرح پذیری آن اشاره کنیم.

ویژگی کاسه کاغذی

کاسه کاغذی و لیوان کاغذی یک بار مصرف می باشند و با یک پوشش کاور میشوند که حرارت و دما را انتقال ندهد و مقاومت داشته باشد. از کاسه کاغذی و این لیوان ها تقریبا در همه جای دنیا استفاده می شود و چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی در کشور خودمان و دیگر کشورهای صنعتی و پیشرو انجام میشود که مورد توجه شرکت ها و لوگوهای معروف قرار گرفته است. از نظر کمپین های محیط زیست نیز این کاسه ها و لیوان ها آسیبی به محیط زیست نزده و بسیار بهتر از کاسه ها و لیوان های پلاستیکی هستند. چاپ ساحل جنوب در حمایت از محیط زیست و متناسب با فرهنگ غنی ما برای چاپ آمادگی خدمت رسانی به شما کاربران می باشد.

چاپ کاسه تبلیغاتی

تبلیغات شعار و یا طرح یک سازمان، ارگان و یا حتی تصویر یک شخص است که در انتخابات بر روی کاسه چاپ می شود. در رستوران و فست فود ها استفاده می شود. و تاثیر گذاری قوی از نظر تبلیغاتی دارد. چاپ کاسه تبلیغاتی مناسب برای جلسات و تشریفات می باشند. در رابطه با چاپ بهداشتی بودن این مورد بسیار حائز اهمیت می باشد. از این رو از مرکب گیاهی استفاده می شود و تولید لیوان توسط دستگاه استرلیزه انجام می گیرد.

منبع : https://sj-cup.ir/cup

  • شرکت لیوان کاغذی ساحل جنوب
  • ۰
  • ۰

چاپ لیوان کاغذی

لیوان کاغذی ساحل جنوب

شرکت ساحل جنوب یکی از تولیدکنندگان اختصاصی لیوان کاغذی در سطح کشور است، که این افتخار را دارد لیوان کاغذی با کیفیت و با استفاده از رنگ های بهداشتی تولید کند. سلامت و رضایت مشتری از مهمترین اصول شرکت ساحل جنوب است، به همین دلیل این گروه در تولید و افست این محصول از جوهر گیاهی ضد آب استفاده می کند، این جوهر در برخورد با مایعات سرد و گرم حل نمی شود و به سلامت انسان آسیبی نمی زند.

شرکت ساحل جنوب علاوه بر تهران در شهرهای دیگر نیز نمایندگی دارد و خدمات افست لیوان کاغذی را ارائه می دهد. جالب است بدانید، گروه ساحل جنوب در نشر تمامی ظروف کاغذی از پوشش پلی اتیلن استفاده می کند، که این پوشش باعث می شود ظرف در برابر سرما و گرما مقاومت پیدا کند و از نفوذ چربی ها محفوظ بماند.

چاپ لیوان کاغذی ساحل جنوب

منبع : https://sj-cup.ir

 

  • شرکت لیوان کاغذی ساحل جنوب